Transmetuar më 12-06-2025, 23:09

SHBA- Udhëtimi ajror është statistikisht një nga format më të sigurta të transportit, por kjo nuk i ka ndaluar udhëtarët të pyesin shpesh veten: a ka ndonjë vend në aeroplan që është më i sigurt se pjesa tjetër?

Ndërsa aksidentet ajrore janë jashtëzakonisht të rralla me një shans 1 në 13.7 milion për të vdekur në udhëtimet ajrore komerciale studiuesit dhe ekspertët e aviacionit sugjerojnë se zgjedhja e vendit mund të ndikojë në shanset tuaja për mbijetesë në skenarë të caktuar përplasjesh.

Në aksidentin tragjik në Indi, kishte një sedilje me fat dhe ajo ishte 11A. Deri më tani pasagjeri i ulur në këtë sedilje është i mbijetuari i vetëm pas rrëzimit të avionit të Air India.

Ndërkohë ekspertët këshillojnë të mbani rripin e sigurimit në çdo kohë gjatë fluturimit, edhe kur sinjali është i fikur. Turbulenca është shkaku kryesor i lëndimeve gjatë fluturimit, dhe të qëndruarit të lidhur mund të parandalojë dëmtime serioze. Pjesa e pasme e aeroplanit mund të ofrojë vendin më të sigurt

Një analizë e të dhënave të FAA-s nga revista Time në vitin 2015 zbuloi se pasagjerët në një të tretën e pasme të avionit kishin shkallën më të ulët të vdekshmërisë në raste aksidentesh. Në impaktet me energji të ulët, siç është një ulje e gabuar, pjesa e përparme e avionit mund të thithë peshën e forcës së përplasjes. Kjo i bën sediljet e pasme relativisht më të sigurta. Studiuesi i sigurisë së aviacionit Daniel Kwasi Adjekum e mbështet këtë dhe shpjegon se thyerja strukturore shpesh ndikon më rëndë pjesën e përparme. Vendet pranë krahëve të japin një avantazh

Sipas Cheng-Lung Wu, një profesor në Universitetin e Uellsit të Ri Jugor, sediljet e vendosura pranë krahëve mund të jenë të dobishme. Ky seksion i avionit është ndërtuar për stabilitet dhe ofron dizajn strukturor të përforcuar. Për më tepër, sediljet ngjitur me krahët janë zakonisht më afër daljeve të emergjencës, duke rritur shanset tuaja për t’u arratisur shpejt, veçanërisht gjatë dritares kritike të evakuimit prej 90 sekondash.

Rreshti i daljes ofron avantazh

Të ulesh në një rresht daljesh mund të rrisë gjithashtu shanset e mbijetesës, me kusht që të jesh mendërisht dhe fizikisht i aftë të ndihmosh në një emergjencë. Këto rreshta ofrojnë hapësirë shtesë për këmbët dhe rrugën më të shpejtë për në dalje. Megjithatë, ato vijnë me përgjegjësi, pasi duhet të jesh në gjendje të ndihmosh të tjerët të evakuohen, të qëndrosh i qetë dhe të veprosh shpejt gjatë një emergjence.

Sediljet në mes

Edhe pse ka më pak të dhëna mbi këtë aspekt, disa ekspertë sugjerojnë se sediljet e mesme mund të ofrojnë pak më shumë mbrojtje gjatë përplasjes, sepse pasagjerët përreth mund ta zbusin forcën. Sediljet në korridor e bëjnë më të lehtë evakuimin e shpejtë, por mund t’i ekspozojnë pasagjerët ndaj më shumë goditjeve fizike gjatë turbulencave ose një përplasjeje. Sediljet pranë dritares mund ta ngadalësojnë evakuimin, veçanërisht në prani të tymit ose zjarrit. Rezervuarët e karburantit dhe rreziku i zjarrit

Vendet pranë krahut të avionit janë mbi rezervuarët e karburantit, gjë që mund të paraqesë rrezik zjarri në disa aksidente. Edhe pse karburanti zakonisht hidhet para uljeve emergjente, çdo karburant i mbetur mund të ndizet ose të lëshojë tym. Në këto situata, evakuimi i shpejtë është i vështirë. Pasagjerët duhet të lënë bagazhet pas, të qëndrojnë vigjilentë dhe të lëvizin menjëherë drejt daljeve.

Faktori më i rëndësishëm: Ndërgjegjësimi për situatën

Pavarësisht se ku uleni, të qenit vigjilent dhe i informuar rrit ndjeshëm shanset tuaja për mbijetesë. Dëgjoni udhëzimet e sigurisë, lexoni kartën e emergjencës dhe numëroni rreshtat midis vendit tuaj dhe daljes më të afërt. Në situata me dukshmëri të ulët, ai hap i vogël përgatitor mund t’ju shpëtojë jetën. Të qëndroni të qetë, të mbani rripin e sigurimit të lidhur dhe të njihni mjedisin përreth mund të bëjnë diferencën midis panikut dhe veprimit në një krizë. Edhe disa sekonda gatishmërie mund të përcaktojnë rezultatin.

Shënim: Disa imazhe gjenden nga interneti, që konsiderohen të jenë në domenin publik. Nëse dikush pretendon pronësinë, ne do të citojmë autorin, ose, sipas kërkesës, do të heqim menjëherë imazhin.

Bashkohu me kanalin e NOA WhatsApp për lajmet më të fundit direkt në celularin tënd

Lajmet e fundit