Transmetuar më 23-05-2025, 22:39

Nga një kurs 5-dollarësh te një perandori akulloreje: Si u ndërtua suksesi i akullores që provokon me shijen e saj

Ishte viti 1978, kur dy miq nga Vermonti, Ben Cohen dhe Jerry Greenfield, vendosën të hapnin një dyqan akulloreje në një stacion benzine të vjetër në Burlington.

Që ta bënin këtë, duhet të futeshin në një kurs me korrespondencë që kushtonte 5 dollarë.

Më pas bashkuan secili nga 600 dollarë dhe nisën prodhimin e akullores që më pas do të bëhej një nga markat më të njohura të akullores në botë.

Ben, i cili vuante nga anosmia (mungesa e ndjeshmërisë ndaj aromave), përqendrohej te tekstura e akullores, duke shtuar copa të mëdha çokollate, biskotash dhe përbërës të tjerë për të përmirësuar përvojën e shijimit. Kjo qasje unike çoi në krijimin e akulloreve "chunky", që u bënë shenja dalluese e markës.

Përveç produkteve të tyre të veçanta, Ben & Jerry’s u dallua për angazhimin e saj në çështje sociale dhe mjedisore. Kompania mbështeti kauza progresive dhe vendosi vlerat njerëzore në qendër të biznesit të saj.

Në vitin 2000, u ble nga një kompani ndërkombëtare për 326 milionë dollarë. Megjithatë, marrëveshja e blerjes përfshinte një klauzolë që siguronte ruajtjen e misionit social të kompanisë përmes një bordi të pavarur.

Kjo strukturë unike e lejoi markën e akullores të vazhdonte të shprehte qëndrimet e saj sociale dhe politike, edhe nën pronësinë e një korporate të madhe.

Historia e akullores që lindi nga 5 dollarë kurs, është një shembull frymëzues se si pasioni, kreativiteti dhe angazhimi ndaj vlerave mund të ndërtojnë një markë të suksesshme dhe me ndikim global. /noa.al

Shënim: Disa imazhe gjenden nga interneti, që konsiderohen të jenë në domenin publik. Nëse dikush pretendon pronësinë, ne do të citojmë autorin, ose, sipas kërkesës, do të heqim menjëherë imazhin.

Bashkohu me kanalin e NOA WhatsApp për lajmet më të fundit direkt në celularin tënd

Lajmet e fundit