Transmetuar më 04-03-2024, 08:57

Nuk është e pazakontë të zgjohesh i lodhur dhe për shumë njerëz nuk është e mundur as që një filxhan kafe apo një dush të mund ta rregullojë.

Megjithatë, nëse zgjoheni rregullisht të lodhur, kjo dukuri mund të shkaktohet nga një sërë gjërash.

Healthline liston disa arsye të ndryshme që mund të jenë arsyeja e zgjimit të shpeshtë të lodhur.

Shanset janë që ngurtësia juaj në mëngjes është thjesht inercia e gjumit, e cila është një pjesë normale e procesit të zgjimit.

Truri juaj zakonisht nuk zgjohet menjëherë pasi të keni fjetur. Ai gradualisht kalon në një gjendje zgjimi.

Gjatë kësaj periudhe tranzicioni, mund të ndiheni të mërzitur ose të çorientuar. Nëse nuk jeni të kujdesshëm, lehtë mund të bini përsëri në gjumë.

Inercia e gjumit mund të zgjasë nga disa minuta në më shumë se një orë, megjithëse zakonisht përmirësohet brenda 15 deri në 60 minuta.

Ekspozimi ndaj dritës blu

Drita blu është çdo ndriçim artificial. Gjatë orëve të ditës, ky lloj ndriçimi mund të rrisë vigjilencën dhe disponimin, por kjo nuk është atmosfera në të cilën duhet të shkoni në shtrat.

Drita blu, më shumë se çdo lloj drite tjetër, shtyp sekretimin e melatoninës, një hormon që ndihmon në rregullimin e ritmit cirkadian të trupit tuaj, që është cikli juaj gjumë-zgjim. Kjo e bën të vështirë për ju që të bëni gjumë cilësor, gjë që mund t’ju bëjë të ndiheni të lodhur mëngjesin tjetër.

Temperatura e dhomës ku flini

Ndërkohë, një dhomë gjumi shumë e ftohtë ose shumë e nxehtë mund të shkaktojë shqetësim dhe t’ju bëjë të vështirë të bini në gjumë.

Preferenca personale duhet të ndikojë në temperaturën e dhomës tuaj të gjumit, por një dhomë më e freskët është më e mirë kur bëhet fjalë për një gjumë të mirë gjatë natës, sipas Klinikës Cleveland që citon noa.al. Temperatura më e mirë për gjumë të mirë është 21 gradë Celsius.

Zakonet e të ngrënit dhe të pirit

Ajo që konsumoni para gjumit mund t’ju mbajë zgjuar gjatë natës dhe t’ju bëjë të ndiheni të lodhur në mëngjes.

Shumë kafeinë gjatë ditës ose afër kohës së gjumit mund ta bëjë më të vështirë për ju të bini në gjumë.

Kafeja, çokollata dhe disa çajra dhe pije joalkoolike përmbajnë kafeinë.

Kafeina gjithashtu mund të gjendet në medikamente të caktuara, duke përfshirë disa qetësues dhimbjesh, kështu që jini të vetëdijshëm edhe për këtë.

Çrregullime të gjumit

Nëse asgjë nuk ju ndihmon në ngërçin tuaj në mëngjes, mund të keni një çrregullim të padiagnostikuar të gjumit. Çrregullimet e gjumit kërkojnë diagnozë dhe trajtim nga një mjek i cili ka të ngjarë t’ju dërgojë për një studim gjumi.

Dhe një këshillë e fundit: Kur ndjeni që jeni zgjuar, shkoni menjëherë në banjë, lani fytyrën me ujë të ftohtë të bollshëm disa herë dhe u bë: gjumi ju ka dalë! /noa.al

Bashkohu me kanalin e NOA WhatsApp për lajmet më të fundit direkt në celularin tënd