![](/assets/images/noa-white-logo.png)
![](https://noa.al/newsImages/2024/01/Screenshot_20240104_130845_Chrome.jpg)
Në sajë të matematikës, pothuajse çdo gjë është e mundur dhe e matshme, por edhe vetëm e "llogaritshme".
Madje edhe nëse të gjitha nocionet që mësojmë në shkollë dhe që më pas vazhdojnë në "gjëra" gjithnjë e më komplekse konsiderohen "bazike" në një përmbledhje më të madhe informacioni.
Dhe në fakt gjithçka “nis” nga aritmetika që mësojmë në shkollë.
Gjërat fillojnë të ndërlikohen kur pak a shumë nga shkolla e mesme kuptojmë njohuritë e llojeve të ndryshme të situatave si shprehjet që padyshim bëhen gjithnjë e më komplekse duke folur progresivisht.
Një shembull i vështirësisë në pranimin konceptual të dinamikave të ndryshme të këtij lloji është evident pikërisht nga operacionet e këtij lloji, të aftë për të vënë në vështirësi shumë njerëz.
Çfarë është 16×12-6+17?
Përgjigja nuk është padyshim 203 nëse e interpretoni gjithçka si një shprehje.
Në fakt, është e nevojshme të merret parasysh rendi i saktë i ekzekutimit të veprimeve të ndryshme, të cilat shohin me përparësi praninë e shumëzimeve dhe pjesëtimeve, pastaj mbledhjet dhe zbritjet.
Në këtë rast duhet të veproni si më poshtë:
Prandaj, rezultati është 192×11. /noa.al
Bashkohu me kanalin e NOA WhatsApp për lajmet më të fundit direkt në celularin tënd
![](/assets/images/shenim-news.jpeg)