Transmetuar më 17-09-2023, 13:34

Ja për çfarë është i dobishëm

Shumë shoferë shikojnë ekranin e makinave të tyre vetëm për të parë… shpejtësinë me të cilën po ngasin, xhirot e motorit dhe ndonjëherë edhe konsumin e karburantit.

Këta janë të njëjtët shoferë që… po t’i pyesësh se çfarë kuptimi kanë dritat në ekran, nuk do ta dinë përgjigjen…

Megjithatë, paneli i instrumenteve përdoret për shumë më tepër sesa shpejtësia dhe xhirot, pasi shfaq disa drita (drita paralajmëruese), të cilat janë kanali i komunikimit të shoferit me automjetin e tij.

Dritat pulsante ose të kuqe tregojnë një defekt dhe për këtë arsye nuk duhet të injorohen, raporton noa.al.

Sigurisht që nuk është e njëjta gjë me dritat jeshile, të cilat janë informuese.

Llamba që… askush nuk e di se për çfarë shërben

Moria e dritave përfshin llambën e ilustruar më poshtë e cila është – fjalë për fjalë – në formën e një këpuce dhe ndizet vetëm në rrethana të caktuara.

Noa.al duke cituar një raport shpjegues nga Car and Motor, evidenton se kjo dritë paralajmëruese është e rrethuar nga dy gjysmërrethe dhe një rreth.

Kjo dritë shfaqet ekskluzivisht në panelin e instrumenteve të makinave që kanë transmision automatik.

Për sa i përket qëllimit të kësaj drite, është të informojë shoferin se duhet të shtypë pedalin e frenimit për të zhbllokuar përzgjedhësin e marsheve përpara se ta largojë atë nga pozicioni i parkimit. Sapo shoferi të shtypë pedalin e frenave, drita në fjalë duhet të “zhduket” nga ekrani i mjetit tonë.

Nuk duhet harruar se makinat moderne me transmisione automatike përfshijnë Brake Shift Interlock, një veçori kritike e sigurisë, e cila e pengon përzgjedhësin të lëvizë nga ‘P’ (Park) në ‘Drive’ nëse shoferi nuk shtyp frenën.

Në këtë mënyrë zvogëlohet rreziku i rrokullisjes së mjetit nëse lëvizim aksidentalisht përzgjedhësin e marsheve. /noa.al