Transmetuar më 16-08-2022, 13:50

Cristiano Ronaldo nuk resht së shfaquri në rrjetet sociale të jetës luksoze që bën, të tekave dhe kënaqësive në të cilat e kanë çuar sukseset e tij sportive. Nuk mungojnë fotot që tregojnë forcën me të cilën ai stërvitet apo produktet e të cilave është imazh. Sidoqoftë, rrallëherë ai tregon diçka që lidhet me origjinën e tij modeste.

Ylli portugez pëlqen të tregojë herë pas here në Instagram për disa nga makinat e tij luksoze. Ndër blerjet e tij kemi parë modele si Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Ferrari F12 TDF, Ferrari 599 GTB, Ferrari Monza, McLaren Senna, Lamborghini Aventador, Rolls-Royce Ghost, Rolls-Royce Cullinan, Porsche S9 AMG G63…

Gjithsesi, makina e tij e parë ishte shumë më modeste. Ai e bleu atë në vitin 2004, kur ishte vetëm 19 vjeç dhe luante për Manchester United. Dhe meqenëse Instagrami nuk ishte krijuar atëherë (në vitin 2012) nuk e kemi parë CR7 kurrë në foto, në timonin e asaj makine.

Por ky rrjet social nuk ekzistonte as kur dikush si Floyd Mayweather bleu makinën e tij të parë (një Chevrolet Indy Beretta), e megjithatë ish-boksieri e ka kujtuar dhe madje na e ka treguar. Makina e Ronaldos ishte një Audi S3, meqë ra fjala, me timonin në të majtë.

I përkiste gjeneratës së parë të kompaktit sportiv dhe përdorte të njëjtën platformë si Volkswagen Golf, Audi TT, Seat Leon dhe Skoda Octavia të asaj kohe. Edhe pse S3 doli në treg më 1999 me 210 hp, makina që bleu Cristiano ishte tashmë e gjeneratës së rishikuar, në të cilin motori kishte hapje të ndryshueshme të valvulave dhe arrinte 225 kf dhe 280 Nm çift rrotullues midis 2200 dhe 5500 rpm.

Sigurisht, makina ishte me katër rrota, dhe pajisjet e saj përfshinin drita ksenon, drita kundër mjegullës, rrota Avus 17 inç, sedilje Recaro pjesërisht prej lëkure me rregullim elektrik, kontroll klimatik, alarm dhe kontroll stabiliteti.

Me siguri portugezi e ka porositur me opsione të shumta, ndër të cilat ishte sistemi zanor Bose me një ndërrues 6-CD, çatia e diellit, sensorët e parkimit të pasëm, sediljet me ngrohje, kontrolli i navigimit etj.

Përfitimet nuk ishin të krahasueshme me ato të makinave të saj aktuale, por makina arriti 243 km/h dhe nga 0 në 100 shkoi në 6.6 sekonda, të cilat tashmë janë shifra të respektueshme. Me atë që i kushtoi ajo makinë asokohe, sot do të paguante vetëm për një ose dy opsione të çdo Bugatti ose Ferrari, pak më shumë se 35.000 euro.

Pothuajse asgjë, po të kemi parasysh se ai tashmë fitonte 1.8 milionë euro në vit te Manchesteri. Dhe duke i dashur aq shumë makinat, ndoshta ishte vetë familja e tij që e bindi të mos blinte një makinë më të fuqishme në një moshë kaq të re.