Pozicioni i duhur për të fjetur bazuar në problemin tuaj shëndetësor
Transmetuar më 11-03-2020, 22:01

Është shumë e rëndësishme që të gjithë të flenë në një pozicion të përshtatshëm. Në këtë artikull, ne do të ndajmë disa këshilla shumë të rëndësishme për pozicionin më të mirë të gjumit, për të pasur më shumë shëndet dhe cilësi të jetës.

Dhimbje mbrapa

Nëse vuani nga kjo lloj dhimbje, shtrihuni në shpinë, vendosni një jastëk nën gjunjë dhe një peshqir të mbështjellë rreth bazës së shtyllës kurrizore. Sigurohuni, sigurisht, të përdorni edhe jastëkun në kokë. Kjo do të lehtësojë presionin në pjesën e poshtme të shpinës, duke ju dhënë mbështetjen që ju nevojitet.

Dhimbje shpatullash

Shtrihuni në anën tuaj, duke e lënë shpatullën tuaj të dhimbshme në ajër. Përkulni krahët dhe gjunjët, duke vendosur njërin jastëk midis gjunjëve dhe tjetrën midis bërrylave.

Sinusi

Nëse keni një hundë të ngjeshur, ajo mund të përkeqësohet, në varësi të mënyrës së gjumit. Mundohuni të qëndroni në shpinë, duke mbështetur kokën dhe shpatullat me jastëkët, një në majë të tjetrës. Kjo do të bëjë që mukusit të kalojë lehtë në pjesën e prapme të fytit.

Dhimbje koke

Qëndrimi i keq sigurisht që do të shkaktojë dhimbje koke, pasi lejon që muskujt dhe nervat të shtrydhen ose shtrembërohen gjatë gjumit. Në mënyrë që gjithçka të jetë në përputhje, në një pozicion neutral, vendosni një jastëk nën kokë dhe një peshqir të mbështjellë në secilën anë të kokës.

Kolika menstruale

Kjo periudhë prish çdo pozicin  gjumi. Shtrihuni në shpinë dhe vendosni një jastëk nën gjunjë për të lehtësuar presionin nga barku dhe shpina. Nëse dëshironi, gjatë gjumit vendosni një leckë me ujë të ngrohtë në stomak, kjo do të lehtësojë dhimbjet e barkut.

Presioni i lartë i gjakut

Ekziston një lidhje midis gjumit dhe hipertensionit. Netët e gjumit përkeqësojnë problemin. Pozicioni më i mirë i gjumit, nëse keni presion të lartë të gjakut, është në stomak. Kjo për shkak se presioni i gjakut bie ndjeshëm kur shtypni barkun poshtë./b.l/noa.al/

Loading...