Transmetuar më 09-08-2022, 08:14

E urryer, e kritikuar, por në fund ajo fitoi, sepse urrejtja është vetëm ana tjetër e dashurisë. Porsche Cayenne, kur doli në treg 20 vite më parë, u kritikua shumë sepse ishte kundër frymës së shtëpisë së Zuffenhausen.

Megjithatë pati sukses të jashtëzakonshëm tregtar, duke lejuar shtëpinë gjermane të vazhdojë dhe të prodhojë makinat e saj sportive. Kjo është një histori e njohur deri më tani, por ajo që nuk dihej është se Porsche mendoi menjëherë variantet e saj.

Njëri prej tyre pa dritën e prodhimit më 2019, një version i jashtëzakonshëm i konvertueshëm, i cili përshkruhet qartë në këto foto të mëposhtme.

Diciamo subito che non è un prototipo marciante, ma un manichino realizzato per studiare criteri di realizzazione e studi di design

Le të themi menjëherë se nuk është një prototip final, por një manekin i bërë për të studiuar kriteret e ndërtimit dhe studimet e projektimit.

Studimet filluan në vitin 2002. Inxhinierëve iu kërkua të hetonin fizibilitetin e projektit për të kuptuar komoditetin, prakticitetin dhe efektet në dinamikë, duke pasur parasysh ngurtësimin e trupit, i nevojshëm për shkak të prerjes së çatisë.

Përveç çështjes së stilit, pyetja ishte: a ka vërtet kuptim një SUV i konvertueshëm 4.8 metra? Dizajnerët gjithashtu nuk ishin të bindur nëse ky model duhet të ishte kaq i gjatë. Prandaj, projekti nuk pa kurrë dritën e materializimit (prodhimit) dhe i vetmi prototip ruhet në muzeun e Porsche.

Oltre alla questione di stile. La domanda era: ha veramente senso un SUV di 4,8 metri cabrio?