Transmetuar më 27-08-2022, 13:23

Lëvizje e re e Google për të mbrojtur reklamat. Ky është një burim bazë të ardhurash si për motorin e kërkimit, ashtu edhe për platformat që janë të indeksuara në të. Prandaj, bllokuesit e reklamave janë një problem dhe Chrome tashmë ka lëvizur për t’i eliminuar ato.

Përmes "Reddit" është zbuluar se Chrome ka një dokument që detajon se që nga janari 2023 nuk do të lejojë përdorimin e shtesave që bllokojnë reklamat, ose siç quhen shpesh "adblockers".

Dokumenti është nga faqja e mbështetjes dhe tregon një afat kohor shumë të rëndësishëm: janar 2023. Nga kjo datë, versioni 3.0 i manifestit do të fillojë të përdoret në vend të versionit aktual 2.0.

Zhvilluesit aktualisht përdorin një grup mjetesh të ofruara nga Google përmes manifestit të Versionit 2.0 për të krijuar shtesa. Versioni i ditës 2.0 zëvendësohet nga versioni 3.0, këto mjete do të ndryshojnë gjithashtu për ta bërë pothuajse të pamundur bllokimin e reklamave.

Kjo është në kontrast me Apple, e cila në versionet e fundit të iOS është më e prirur drejt privatësisë dhe sigurisë së përdoruesve të saj. Logjikisht, kjo lëvizje do të gjenerojë një transferim të përdoruesve nga Chrome në shfletues të tjerë si vetë Firefox, i cili është i përkushtuar ndaj privatësisë së përdoruesit kur shfleton ueb.

Reklamimi është diçka nga e cila përdoruesit ikin. Në fakt, vetë Netflix tashmë ka një abonim të ri falas me reklama gati për përdoruesit e tij. Shumë e qartë është se Google po pozicionohet hapur dhe që nga viti 2023 vihet në ndjekje të reklamave që ndihmojnë të ardhurat e platformave operative.