Mundohuni t’i shmangni, këto ushqime i bëjnë keq trurit
Transmetuar më 13-02-2020, 15:37

Truri është një organ shumë i rëndësishëm që rregullon funksione të ndryshme të trupit tonë dhe që është thelbësor për ne për të jetuar. Ne kemi parë tashmë se si zakonet e gabuara mund të komprometojnë seriozisht trurin, por ndoshta jo të gjithë e dinë se edhe të hahet mënyra e gabuar mund të prish shëndetin e tij. Në fakt, ka ushqime që dihet se janë të dëmshme për trurin dhe për këtë arsye po studiohen gjithnjë e më shumë. Pra, le të zbulojmë se cilat janë më të rëndësishmet për të mësuar se si t’i shmangni ato sa më shumë që të jetë e mundur, në mënyrë që të mos merrni rreziqe.

Pije të ëmbla. Të gjitha pijet që përmbajnë sheqer, nga pijet e gazuara deri tek lëngjet e thjeshta të frutave, janë të dëmshme për trurin, si dhe për shëndetin në përgjithësi. Disa studime kanë treguar në fakt se konsumimi i sasive të mëdha të sheqerit çon në kontraktimin më të lehtë të disa formave të çmendurisë siç është, për shembull, Alzheimeri.

Ushqimet me sheqer. Për të qenë i sinqertë, armiku i vërtetë i trurit është sheqeri, i cili nëse mund të jetë i mirë në sasi të vogla, kur e teproni bëhet me të vërtetë i dëmshëm. Për tu kujdesur për trurin tuaj duhet të shmangni të gjitha ushqimet që përmbajnë një indeks të lartë glicemik dhe rrjedhimisht ato të pasura me sheqer. Prandaj produktet e pasura me sheqer ose, edhe më keq, me shurupin e glukozës duhen ndaluar. Për më tepër, është gjithmonë e këshillueshme që të lexoni mirë etiketat sepse sheqeri fshihet në shumë ushqime, ndonjëherë edhe pa dyshim.

Miellet e rafinuara. Edhe miell i rafinuar dhe rrjedhimisht pjata klasike e makaronave nëse konsumohet shumë shpesh mund të çojë në probleme. Një studim australian i kryer për studentët, për shembull, ka treguar që konsumimi i shpeshtë i miellit të rafinuar çon në kujtesë më të keqe. Kjo ndodh për shkak të inflamacionit të shkaktuar nga sheqeri.

Ushqime me yndyrna të hidrogjenizuara. Armiqtë e tjerë të hidhur të trurit janë yndyrnat e hidrogjenizuara që gjenden në ushqime të paketuara, në shumë snack dhe në të gjitha ushqimet e përpunuara. Zgjedhja ideale do të ishte ulja e konsumit sa më shumë që të jetë e mundur dhe zgjedhja e ushqimeve të shëndetshme, me pak përbërës dhe absolutisht pa yndyrna të hidrogjenizuara.

Alkooli. Nëse pirja çdo herë e sipër në shoqëri mund të jetë një devijim i këndshëm, gjërat ndryshojnë plotësisht kur filloni ta bëni atë shumë shpesh dhe me shumë alkool në një mbrëmje. Përveç rrezikut të zhvillimit të psikozës, në fakt, truri mund të pësojë dëme në transmetuesit neuro, të cilët, në planin afatgjatë, gjithashtu mund të shkaktojnë probleme serioze.

Sheqeri artificial që shpesh gjendet në ushqime diete është jashtëzakonisht i dëmshëm për shëndetin, si dhe për trurin. Shumë më mirë të zgjidhni ushqime të ëmbëlsuara në një mënyrë tjetër ose të konsumoni doza të vogla të atyre që përmbajnë sheqer./b.l/noa.al/

Loading...