Transmetuar më 04-12-2019, 13:07

Një algoritëm. Përcaktohet si "proporcioni hyjnor". Kjo është ajo që do të fshihte Njeriu Vitruvian i Leonardo da Vinci sipas një studiuesi të njohur si Roberto Concas, një historian i artit dhe ish drejtor i Muzeve Kombëtare të Cagliari.

Pas tre dekadash studimesh, sipas Ansës, studiuesi Leonardian do të kishte arritur më në fund në një zbulim të përcaktuar tashmë "revolucionar" në botën e artit. Sipas teorisë së Profesor Concas, Njeriu i famshëm Vitruvian i Leonardo do të ishte imazhi i algoritmit të fshehtë që artistët përdorën nga shekulli 4 deri në 18-të për të bërë veprat e tyre të artit.

Një vepër që fsheh grupin e rregullave që duhet të ketë ndjekur artisti për të arritur "proporcionin hyjnor" dhe për këtë arsye një punë të përsosur. "Pietà" nga Michelangelo ndoqi të njëjtat rregulla në kohën e realizimit të tij, si dhe për kryeveprat e Raphael dhe padyshim vetë Leonardo në realizimin e Mona Lisa.

Rregulla të thjeshta, të cilat Leonardo i ka fshehur në vizatimin e Njeriut Vitruvian për një arsye specifike dhe shumë të rëndësishme. Sepse ai me siguri kishte frikë, sipas Roberto Concas, që këto rregulla do të zhdukeshin me kalimin e kohës dhe në një farë mënyre për t’i ruajtur ato ishte e nevojshme të gjesh mënyra për t’i çuar ato në brezat pasardhës.

Sipas studiuesve, zbulimi i profesor Concas mund të përcaktohet si i jashtëzakonshëm sepse krijon një paradigmë të re të leximit në historinë e artit, një kanun i lënë i pabotuar për katër shekuj./b.l/noa.al/