Kapsllëku, simptomat dhe kurat nayrale për këtë problem kaq të përhapur
Transmetuar më 29-10-2019, 11:15

Kapsllëku është një problem mjaft i zakonshëm që prek mesatarisht 2 persona nga 10. Kapsllëk do të thotë kur nuk mund të arrini të dilni jashtë më shumë se 3 herë në javë. Prof. Silvio Danese, Shef i Qendrës për Sëmundje Kronike të Zorrëve të Institutit Humanitas në Milano dhe profesor në Universitetin Humanitas, na ndihmon të shpjegojmë simptomat për të na ndihmuar të luftojmë atë:

"Indikacioni i parë është gjithmonë ai që ka për qëllim ndryshimin e zakoneve të ngrënies, rritjen e futjes së fibrave dietike deri në 20-35 gram në ditë – shpjegoi Dr. Danese -, veçanërisht nëse flasim për një temë që ka më pak se 3 evakuime në javë të cilat zakonisht shoqërohen me ushtrime gjatë defekimit, jashtëqitjeve të forta ose me një ndjenjë evakuimi jo të plotë ”.

Shkaqet më të zakonshme vijnë nga mungesa e hidratimit, marrja e ilaçeve të caktuara, përfshirë antidepresantët, hekurin, opioidet ose ndryshimet e përkohshme në zakonet dietike dhe të jetës.

Edhe sëmundje të tilla si hipertiroidizmi, lupus ose Parkinson mund të nxisin këtë problem. Simptomat e raportuara nga pacientët me kapsllëk janë përgjithësisht: frekuencë e zvogëluar e evakuimeve (më pak se tre në javë), ushtrim i tepruar dhe i zgjatur gjatë defekimit, ndjenjë pengese ose bllokim anal, ndjenjë e jashtëqitjes jo plotësisht.

Për të luftuar kapsllëkun, më shpesh sesa jo, thjesht ndryshoni disa aspekte të vogla të ditëve tona:

Rregullsia në kohën e vaktit: rregullsia në ushqyerje ndihmon mirëqenien e zorrëve

Dieta me fibra: rekomandohet konsumi i të paktën 20-35 gram fibra në ditë.

Ushtrimi i rregullt: aktiviteti fizik lehtëson aktivitetin e zorrëve.

Furnizimi adekuat i lëngjeve: uji i pijshëm ndihmon në mirëmbajtjen e një tranzicioni të mirë të feçeve që janë më të butë.

Jepni kohën e duhur për funksionet e zorrëve: koha më e mirë është në mëngjes pas mëngjesit dhe stimuli nuk duhet të injorohet.

Laksativët: ato përdoren kur ndryshimet në ushqim dhe mënyra e jetesës nuk janë të mjaftueshme. Ekzistojnë lloje të ndryshme:

Shtojcat e fibrave ose laksativët masivë: ata tërheqin ujë në zorrë dhe zbusin feçet, duke lehtësuar dëbimin e tyre./b.l/noa.al/

Loading...
Loading...