Pse flokët bien gjatë periudhës së vjeshtës? Shkaqet dhe si të parandalojmë rënien
Transmetuar më 21-10-2019, 12:24

Flokët janë një element i rëndësishëm në jetën tonë shoqërore, sepse na jep siguri dhe vetëbesim. Megjithatë, në periudhën e vjeshtës, e njohur si "periudha e gështenjës", shumë njerëz vërejnë një rënie më të madhe të tij. Ndryshimet e sezonit janë vërtet një moment delikat për flokët tanë: por pse ndodh kjo? Pse flokët bien gjatë periudhës së gështenjës? Le të zbulojmë se cilat janë shkaqet dhe nëse ka ndonjë metodë natyrale për të ndaluar rënien.

Periudha e gështenjave dhe humbja e flokëve: pse ndodh?

Rënia e flokëve në periudhën e gështenjës është një fenomen i vërtetë, kështu që nuk është një legjendë urbane. Po flasim për një fenomen fiziologjik: nuk varet nga ndryshimi i temperaturës, siç keni besuar gjithmonë, por nga ndryshimi i orëve të dritës. Është një mekanizëm i kushtëzuar nga melatonin, hormoni që rregullon ciklin dritë-të errët. Ky fenomen zakonisht ndodh nga shtatori deri në nëntor, dhe prek si burrat ashtu edhe gratë: deri në fund të nëntorit, por edhe midis marsit dhe prillit, ka një humbje të flokëve që varion nga 20% në 30% më shumë, krahasuar me pjesa tjetër e vitit.

Kush janë më të prekur?

Gjatë periudhës së gështenjës, janë njerëzit me flokë të gjatë që vuajnë më shumë nga humbja e flokëve. Në këto raste, në fakt, fenomeni theksohet për shkak të brishtësisë së flokëve të gjatë, i cili prishet lehtësisht. Sidoqoftë, ky është një fenomen i përkohshëm, për të cilin nuk duhet të shqetësoheni, dhe që është pjesë e rinovimit natyral të flokëve tanë: ne vetëm duhet të jemi të durueshëm dhe të presim që flokët e rinj të zëvendësojnë atë të rënin. Në këto raste, pra, është më mirë të mos përdorni asnjë produkt specifik, dhe të prisni që flokët të rriten ngadalë. Vetëm në rast të rënies së tepërt, dhe që nuk kufizohet vetëm në periudhën e vjeshtës, këshillohet që të konsultoheni me dermatologun.

Si të parandaloni humbjen e flokëve me ushqyerjen

Sa i përket humbjes fiziologjike të flokëve në periudhën e vjeshtës, ka pak për të bërë, pasi është një fenomen natyror që tenton të stabilizohet. Sidoqoftë, është e mundur të parandaloni humbjen e flokëve me një ushqim të mirë, të pasur me elementë që forcojnë dhe rigjallërojnë flokët. Ndër vitaminat, vitamina C, e përfshirë në agrume, kivi, luleshtrydhe, brokoli, lulelakër dhe marule nuk mund të mungojnë. Në fakt, na ndihmon të marrim dozën e duhur të antioksidantëve, të cilat janë të dobishme për të kundërshtuar veprimin e dëmshëm të radikalëve të lirë.

Vitamina e grupit B është gjithashtu e rëndësishme, veçanërisht vitamina B6, pra biotina, e cila luan një rol të rëndësishëm në rritjen e flokëve. E gjejmë në qumësht, në të verdhën e vezës, në peshk, në pulë, në thjerrëza dhe bizele. Acidi folik është një tjetër element thelbësor për rigjenerimin e flokëve: atë e gjejmë në perime me gjethe jeshile të errëta si spinaq, zarzavate rrepë dhe lakër jeshile.

Gjithashtu hekuri është një aleat i flokëve tanë dhe gjendet në mish, bishtajore, drithëra dhe perime me gjethe jeshile të errët. Sulfuri, nga ana tjetër, formon keratinë, dhe atë e gjejmë te peshqit, vezët, bishtajoret, mishi i bardhë, lakrat e Brukselit, asparagus, por edhe në hudhër dhe qepë.

Vitamina A, nga ana tjetër, favorizon oksigjenimin e qelizave folikulare. E rëndësishme atëherë pini të paktën 8 gota ujë në ditë, duke kufizuar në vend të kësaj pijet e gazuara, alkoolike dhe energjetike. Ulja e pirjes së duhanit dhe aktiviteti fizik gjithashtu mund të kontribuojnë në flokë më të trashë dhe të ndritshëm.

Kur të përdorni suplemente?

Në fakt, shtesat duhet të merren vetëm nën mbikëqyrjen mjekësore, pasi të keni kryer teste gjaku që zbulojnë mangësi të caktuara. Prandaj është e rëndësishme të kërkoni këshillat e dermatologut, për të shmangur tejkalimin e marrjes së substancave të caktuara. Si një ilaç efektiv, dhe pa kundërindikacione, ne mund të stimulojmë kokës me një masazh, gjatë larjes së flokëve./b.l/noa.al/

Loading...
Loading...