Si të keni një sistem imunitar rezistent? Thjesht hani këto ushqime
Transmetuar më 10-10-2019, 13:29

Ekzistojnë disa ushqime të shëndetshme që kundërshtojnë efektet negative të të ashtuquajturës "ushqim junk". Ne i referohemi natyrisht kryesisht frutave dhe perimeve, që duhet të konsumohen veçanërisht nëse janë të freskëta dhe të stinës.

Por ne gjithashtu mund të përdorim diçka tjetër për të forcuar mbrojtjen tonë imune dhe për të zvogëluar sikletet dhe papërsosmëritë, siç është një vijë beli tepër e rrumbullakosur tepër, lëkura e patonifikuar dhe pa shkëlqim, fryrje e stomakut.

Pikërisht për të forcuar sistemin imunitar, në veçanti ka disa ushqime të shëndetshme që menjëherë do të na bëjnë të ndjehemi mirë brenda disa ditësh. Fillon me fruta plot me vitaminë C, pra sidomos portokall, mandarina, limon dhe agrumet në përgjithësi. Ato janë perfekte për trajtimin e sëmundjeve sezonale si ftohjet.

Pastaj vitamina C është e rëndësishme për të rimbushur prodhimin e qelizave të bardha të gjakut. Komponentët themelorë të sistemit imunitar.

Vazhdojmë me spinaq dhe brokoli. Gjithashtu në këto perime gjejmë vitaminë C (në këtë të fundit edhe E), përveç hekurit, antioksidantëve dhe lëndëve ushqyese të tjera.

Hudhra është gjithashtu e përsosur. Mund të përdoret në kuzhinë në shumë mënyra të ndryshme. Ëhtë një nga antifungalet më të efektshëm, antiseptikët dhe antioksidantët që ekzistojnë.

Në shumë dieta rekomandohet të merrni bajame: 20 ose 30 gram në ditë. Ato kanë një fuqi për të na ngopur, janë të pasura me antioksidantë dhe vitaminë E.

Xhenxhefili: është i shkëlqyeshëm si erëz për shumë pjata, por edhe si përbërësit kryesorë për çajin. Është anti-inflamator.

Më në fund, farat e lulediellit dhe kos me pak yndyrë. Të parat përmbajnë lëndë ushqyese, magnez, fosfor dhe vitamina. Këto të fundit, me fermentet e tyre të gjalla të laktikut, japin një kontribut shumë domethënës në sistemin tonë imunitar./b.l/noa.al/

Loading...
Loading...