Me ardhjen e vjeshtës vjen dhe gripi, 5 këshilla të vlefshme për ta lehtësuar atë
Transmetuar më 09-10-2019, 08:40

Jemi në sezonin e vjeshtës, ku gripi siguron hapësirën më të madhe për tu përhapur. The Guardian ka publikuar pesë këshilla për t’ju ndihmuar të lehtësoni simptomat e gripit.

Pyesni për antiviralët

Nëse filloni të shfaqni simptoma të gripit, mund të pyesni mjekun tuaj për ilaçet pa recetë. Ka ilaçe që funksionojnë duke bllokuar një enzimë që ndihmon virusin të infektojë qelizat e reja. Këto ilaçe janë më efektive nëse merren brenda 48 orëve nga simptomat e para dhe mund të shkurtojnë kohëzgjatjen e gripit në ditë.

Pushoni

Studimet kanë treguar që sasia optimale e gjumit e mban sistemin imunitar të shëndetshëm dhe të rëndësishëm për aftësinë e trupit për të mbajtur një numër të qelizave të bardha të gjakut që luftojnë infeksionin.

Kujdes çfarë konsumoni

Pavarësisht nëse është supë, ujë ose lëng frutash, shumë ekspertë besojnë se është e rëndësishme të pini të paktën tetë gota lëng prej 250 mililitrash në ditë gjatë gripit të rëndë. Simptomat e zakonshme të gripit si djersitja dhe rrjedhja nga hunda rrisin sasinë e ujit që trupi juaj humbet, kështu që marrja e  lëngjeve parandalon dehidratimin. Ushqimet e pasura me vitaminë C, të tilla si kivi dhe specat jeshil, si dhe ato të pasura me beta-karoten antioksidues, siç janë karotat, patatet e ëmbla dhe kungull i njomë, mund të ndihmojnë në forcimin e sistemit tuaj imunitar.

Mbani temperaturën optimale dhe qëndroni në shtëpi

Mbajtja e trupit tuaj ngrohtë ndihmon që  të ruash energjinë për të luftuar bakteriet. Ekspertët rekomandojnë të qëndroni në shtëpi dhe të mos shkoni në punë, të pushoni në mënyrë që të mos përhapni virusin te njerëzit e tjerë. Ai gjithashtu mund të zvogëlojë rrezikun e komplikimeve të tilla si pneumonia.

Merrni shtesa në konsultë me mjekun tuaj

Hulumtimet kanë treguar që mjekimet  mund të zvogëlojnë si kohëzgjatjen ashtu edhe ashpërsinë e gripit duke rritur imunitetin, duke ulur mukozën e frymëmarrjes dhe duke penguar aftësinë e virusit për tu shumuar./b.l/noa.al/

Loading...
Loading...