Transmetuar më 05-01-2018, 14:55

Hidhini piper çdo pjate- Piperi ndihmon procesin e tretjes, duke djegur yndyrat më shpejtë. Kështu që mos hezitoni ta përdorni në çdo pjatë.

Mos hani pas orës 7 në darkë- Bëni 12 orë të plota pa ngrënë teksa flisni. Në këtë mënyrë gjatë mbrëmjes dhe natës do të digjni rezervat e yndyrës.

Hani patate të ftohta- Patatet e ftohta zhvillojnë amidon rezistent, i cili ngop dhe nuk lejon akumulimin e yndyrës.

Bëni pazar me stomakun plotë- Kjo është një mënyrë shuam e mirë që të shmangni blerjen e ushqimeve shumë kalorike, shkruan noa.al.

Bëni më shpesh punët e shtëpisë- Gjeneratat e vjetra i bëjnë punët e shtëpisë më shpesh në raport me të rinjtë. Gjatë një ore punë shtëpie digjen 200 kalori, kështu që mos ngurroni, pasi shtëpia do jetë më e pastër dhe ju më në formë.

Hani fruta në vend të ëmbëlsirave- Në vend të ëmbëlsirave pak pas vaktit të ushqimeve, konsumi i një futi do ju lejojë që të dobësoheni më shpejtë. /a.y/noa.al